Home » Klachtenregeling
Vlondervloeren.nl B.V.
Klachten
Vlondervloeren.nl B.V. streeft ernaar om u zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Indien onze dienstverlening niet naar wens verloopt, dan horen wij dit graag. Wij vinden het namelijk vervelend indien u een negatieve ervaring heeft over onze dienstverlening. Daarom nemen wij uw klacht ook zorgvuldig in behandeling. Een klacht kan betrekking hebben op onze dienstverlening, maar bijvoorbeeld ook op onze werkwijze. Samen met u zoeken wij naar een oplossing.
Termijn indienen klachten
Als u een klacht heeft, dient u dit onmiddellijk mondeling aan ons te melden. Daarnaast dient u binnen zeven (7) kalenderdagen na ontvangst en ingebruikneming van de goederen de klacht bij ons te hebben ingediend.
Indienen klachten
Wanneer u een klacht heeft kunt u deze mailen naar info@vlondervloeren.nl.
Vereisten klacht
Om de klacht in behandeling te kunnen nemen, dient de klacht aan de volgende vereisten te voldoen:
Wij zullen de klacht vervolgens oppakken.
Klachtenafhandeling
De verantwoordelijke persoon zal binnen veertien (14) kalenderdagen contact met u opnemen om de klacht telefonisch te bespreken of u uitnodigen voor een persoonlijk gesprek. Na afloop ontvangt u een schriftelijke bevestiging van de besproken klacht en de gemaakte afspraken. Vlondervloeren.nl B.V. streeft er naar uw klacht binnen dertig (30) kalenderdagen af te handelen.
Klachten over persoonsgegevens
Indien u een klacht heeft over het gebruik van uw persoonsgegevens, dan verwijzen wij u naar onze privacyverklaring.
Al ons hout is PEFC-gecertificeerd. Verder voldoen wij aan de Europese regels en normen ten aanzien van veiligheid en sterkte van het door ons gebruikte hout (CE-certificaat 0502-CPR-10057).